تاریخ : 1395,سه شنبه 19 بهمن04:32
کد خبر : 225921 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جلسات کرسی ترویجی در دانشگاه تبریز برگزار شد


خبرنامه دانشجویان ایران: سه جلسه کرسی ترویجی با عناوین «ارتداد و آزاداندیشی در اسلام»، «تکامل» و «حقوق شهری» در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان به نقل از دانشجو، حسین زاده، معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: کرسی ترویجی «ارتداد و آزاداندیشی در اسلام» توسط حجت الاسلام مجتبی نظری و حجت الاسلام عمران عباس پور، ارائه و توسط حجت الاسلام عباس عباس زاده و محمدرضا مهدوی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و صمد بهروز مدیریت جلسه را برعهده داشتند.

همچنین کرسی ترویجی «تکامل» توسط  روح الله متفکر آزاد ارائه و با حضور حجت الاسلام سعید علیزاده و جعفر رزاقی به عنوان ناقد و مدیریت جلسه توسط سید مهدی بانان خجسته برگزار شد.

کرسی ترویجی دیگری هم با عنوان «حقوق شهری» توسط محمد مظهری ارائه و توسط محمد سلماسی زاده نقد شد، این جلسه توسط سید حسین ملکوتی مدیریت شد.

حسین زاده، افزود: با اشاره به آیین نامه ارتقاء امتیازات پژوهشی و فرهنگی اساتید و اعضای هیات علمی، گفت: بر اساس آیین نامه برای ارائه دهندگان، ناقدان و مدیران این کرسی ها امتیازات پژوهشی و فرهنگی در نظر گرفته شده و طبق مصوبه هیات رئیسه دانشگاه ارائه کرسی به شرایط تمدید قرارداد استخدامی اعضای هیات علمی پیمانی افزوده شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز، ادامه داد: سیاست دانشگاه تبریز حمایت از کرسی های ترویجی و نظریه پردازی است و در این راستا علاوه بر امتیازات فوق، هدایایی نیز برای برگزار کنندگان کرسی ها در نظر گرفته شده است.

خاطر نشان می شود: علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر و ارائه درخواست برگزاری کرسی به مدیریت فرهنگی اجتماعی مراجعه کنند. همچنین آیین نامه و فرم های مرتبط در لینک mehr.tabrizu.ac.ir بخش اداره ها – مدیریت فرهنگی و اجتماعی موجود است.