تاریخ : 1395,سه شنبه 17 اسفند21:01
کد خبر : 229286 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کتکاری مایلی‌کهن با مدیر یک تیم!

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با مدیرعامل باشگاه نساجی دست به یقه شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با مدیرعامل باشگاه نساجی دست به یقه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، پس از شکست 2 بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که مشغول صحبت با داور بود دست به یقه شد.

کتکاری سرمربی ملوان با مدیرعامل باشگاه نساجی باعث شد که مایلی‌کهن غش کند و او را به اورژانس بردند.

رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی این خبر را تایید کرد.


کد خبرنگار : 20