تاریخ : 1395,یکشنبه 22 اسفند22:13
کد خبر : 229810 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تجهیز پردیس خوابگاهی دانشگاه یزد برای اسکان مهمانان نوروزی

مروتی با اشاره به تجهیز پردیس خوابگاهی یک برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: تأمین محل اسکان مهمانان نوروزی در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه و اسکان مهمانان در دانشگاه به نوعی خدمت به جامعه دانشگاهی کشور است و قطعا جنبه مالی و درآمدی آن دارای اهمیت به مراتب کم‌تری است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دانشجویی دانشگاه یزد از تجهیز پردیس خوابگاهی برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، علی مروتی، معاون دانشجویی دانشگاه یزد گفت: مجموعه خوابگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری و رستوران دانشگاه یزد تا چهارشنبه ۲۵ اسفندماه فعال است.

وی ادامه داد: طبق قوانین صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه مکلف است، امکانات رفاهی دانشجویان را تا زمانی که کلاس و امتحان برقرار است، تامین کند.

معاون دانشجویی دانشگاه یزد افزود: این در حالی است که ما در برخی ایام سال از حد تکلیف هم فراتر رفته و حتی با اتمام امتحانات یا وجود تعطیلات بین دو ترم یا شروع تعطیلات تابستان نیز به دانشجویانی که ماندنشان ضروری بوده، خوابگاه تخصیص دادیم.

وی با اشاره به اسکان مهمانان نوروزی گفت: در این ایام حجم مسافرانی که به شهرها و به ویژه مراکز استان مثل یزد سفر می کنند از توان ظرفیت های اسکان شهر خارج است و با وجود بیش از صدهزار ظرفیت اسکان ایجاد شده در یزد باز هم پیش بینی حاکی از کمبود ظرفیت است.

مروتی افزود:  حال در این شرایط که دانشگاهیان از اقصی نقاط کشور به یزد می آیند، با وجود ظرفیت خوابگاهی آزاد، عدم استفاده از آن، سزاوار نیست.

وی با اشاره به تجهیز پردیس خوابگاهی یک برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: تأمین محل اسکان مهمانان نوروزی در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه و اسکان مهمانان در دانشگاه به نوعی خدمت به جامعه دانشگاهی کشور است و قطعا جنبه مالی و درآمدی آن دارای اهمیت به مراتب کم‌تری است.