تاریخ : 1396,شنبه 19 فروردين21:56
کد خبر : 231820 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی

این تفاهم نامه از سوی سعید شبستری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و محمدرضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز به امضا رسیده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز از امضای چهار تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دانشگاه و استانداری آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، محمدرضا حسین زاده، با اعلام این خبر گفت: برگزاری نمایشگاه در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در راستای توسعه اجتماعی، برگزاری همایش آذربایجان و توسعه اجتماعی در سطح استان، برگزاری جشنواره ایده‌های برتر در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در راستای توسعه اجتماعی و تشکیل جلسات هیأت اندیشه ورزان آذربایجان از جمله موضوعات این چهار تفاهم نامه مشترک است. 

به گفته وی، ارتقای سطح آگاهی دانشجویان در خصوص آسیب های اجتماعی استان، توسعه و ترویج ایده پردازی و ایده پروری در حوزه اجتماعی و فرهنگی در راستای تقویت خودباوری در توسعه اجتماعی، بررسی و شناخت از وضعیت موجود استان در خصوص سرمایه های اجتماعی و آسیب های اجتماعی و دست یابی به مختصات اجتماعی با تاکید بر ویژگی ها، فرصت ها، تهدیدات و پتانسیل های محلی و بومی بر اساس مطالعات صورت گرفته در استان از جمله اهداف این تفاهم نامه‌ها است. 

یادآور می شود این تفاهم نامه ها از سوی سعید شبستری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و محمدرضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز به امضا رسیده است.