تاریخ : 1396,یکشنبه 27 فروردين22:32
کد خبر : 232725 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دستجردی:

معرفی کاندیدای نهایی «جمنا» تا ۲۰ اردیبهشت

دستجردی خاطرنشان کرد: اگر به این نتیجه برسیم که انتخابات دو مرحله می‌شود ممکن است دو نفر را معرفی کنیم اما در نهایت یک نفر را معرفی خواهیم کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: باید تا قبل از ۲۰ اردیبهشت به کاندیدای نهایی برسیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری به یک شخص واحد خواهد رسید. باید تا قبل از 20 اردیبهشت به کاندیدای نهایی برسیم.

وی در ادامه گفت: جبهه دیگر مجمع عمومی برگزار نمی‌کند ؛ ما برنامه‌های کاندیداها و سنجش‌هایی که برای محبوبیت و مقبولیت کاندیداها گرفته می‌شود و نیز مناظره‌ها را رصد کرده و در نهایت به یک یا دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی خواهیم رسید و اگر به یک کاندیدای واحد برسیم آن یک نفر در انتخابات شرکت خواهد کرد.

سخنگوی جبهه مردمی در ادامه افزود: اگر به این نتیجه برسیم که انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود ممکن است دو نفر را معرفی کنیم. کسانی که از طرف جبهه مردمی معرفی شدند 5 نفر بودند که به آنها اعلام شد ثبت نام در انتخابات بلامانع است، از آن 5 نفر، 4 نفر ثبت نام کردند؛ این 4 نفر نیز سازوکار جبهه را قبول کردند از جمله حجت الاسلام رئیسی که با وجود آنکه وی به طور مستقل کاندیدا شدند اما به سازوکار جبهه احترام گذاشته و آن را قبول کرد.

دستجردی در پایان تصریح کرد: مابقی کسانی که غیر از این 4 نفر هستند نظرات خود را دارند، آنها معرفی شده از جانب جبهه نیستند.


کد خبرنگار : 38