تاریخ : 1396,دوشنبه 04 ارديبهشت14:01
کد خبر : 233452 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش سخنگوی دانشگاه آزاد به استعفای معاونان میرزاده

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: موضوع استعفای معاونان این دانشگاه مطرح نیست و مدیران دانشگاه وظایف اداری خود را طبق مقررات پیگیری می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: موضوع استعفای معاونان این دانشگاه مطرح نیست و مدیران دانشگاه وظایف اداری خود را طبق مقررات پیگیری می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مجتبی علوی فاضل در گفتگویی با اشاره به تغییر رئیس دانشگاه آزاد گفت: به هیچ وجه موضوع استعفا معاونان و مدیران دانشگاه مطرح نیست چراکه ما دکتر ولایتی را به عنوان فردی ولایت مدار و دانشگاهی می شناسیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری عنایت داشتند و دکتر ولایتی را برای اداره امور دانشگاه آزاد انتخاب کردند و ما نیز همکاری و همیاری با وی را وظیفه خود می دانیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این دانشگاه را به عنوان دانشگاه رهبری، انقلاب و مردم می دانیم بنابراین خدمتگذاری را وظیفه خود می دانیم.

علوی فاضل تاکید کرد: تغییرات مدیریتی یک موضوع طبیعتی است و مسئولان دانشگاه براساس شرح وظایف و تحت تدابیر هیات امنا و هیات موسس دانشگاه زیر نظر رئیس دانشگاه به دانشجویان خدمتگذاری می کنند.

وی اضافه کرد: هیچ خللی در ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و کارکنان نباید ایجاد شود و همه افراد براساس وظیفه شناسی باید فعالیت ها را دنبال کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: وظیفه ما همراهی و همکاری با مدیریت دانشگاه و تبعیت از هیات موسس و هیات امنا دانشگاه است.


کد خبرنگار : 20