تاریخ : 1396,شنبه 09 ارديبهشت03:20
کد خبر : 233783 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اولین همایش مردمی رئیسی در تهران برگزار می‌شود

ستاد جوانان «رئیسی» در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما جوانان اولین همایش مردمی رئیسی در تهران را شورانگیز خواهیم کرد و میاندار این تغییر خواهیم شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ستاد جوانان «رئیسی» در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما جوانان اولین همایش مردمی رئیسی در تهران را شورانگیز خواهیم کرد و میاندار این تغییر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ستاد جوانان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در خصوص مناظره اول و تجمع حامیان تهرانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه‌ آمده است:‌ آنچه در مناظره اول اتفاق افتاد مهر تاییدی بود بر حقانیت شکایت مردم از وضع موجود. آنجا که در پاسخ به مشکلات جوانان از جمله مسکن،اشتغال و ازدواج به جای ارائه کارنامه خود مجددا وعده دادند و راه حل را تزریق امید معرفی کردند!

این بیانیه می‌افزاید: در میان این هیاهو اما دیدیم که سید ابراهیم رئیسی جزء به جزء راه حل خود را بازگو کرد. چه آنجا که از وام بیست میلیونی ازدواج گفت و چه آن‌وقت که از حل مشکل مالیاتی و کاهش قدرت خرید مردم با وضع فعلی یارانه‌ها پرده برداشت.

این بیانیه تاکید کرده است: ما بر این عقیده‌ایم که راه حل، همان عقلانیت و عدالتی است که توامان کار و کرامت پدید می‌آید و در این مسیر است که تغییر به نفع مردم رخ می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: ما جوانان اولین همایش مردمی رئیسی در تهران را شورانگیز خواهیم کرد و میاندار این تغییر خواهیم شد. مردم نیز آنگاه که حرف‌های پخته و سنجیده را از زبانمان بشنوند به این تغییر مبارک دل می‌سپارند.

این بیانیه با اعلام زمان تجمع خود آورده است: وعده جوانان فردا(شنبه9فروردین) ساعت 16:30 سالن شهدای هفتم تیر واقع در خیابان فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر) با سخنرانی سیدابراهیم رئیسی است.