تاریخ : 1396,سه شنبه 19 ارديبهشت04:13
کد خبر : 234663 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش تند رئیس دانشگاه پیام‌نور رامهرمز به مراسم ختم تولید ملی

دانشجویان رامهرمز می گویند ختم تولید ملی بیشتر نیز در استان و کشور با برخوردهای خشن و گازانبری روبرو شده بود؛ اما هیچ کدام رفتاری توهین آمیز مانند مسئول و ریاست دانشگاه رامهرمز را در بر نداشته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه پیام‌نور رامهرمز نسبت به نمایش ختم تولید ملی در برد دانشجویی این دانشگاه با واکنش تندی اقدام به جمع‌آوری آن نمود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، مراسم ختم تولید ملی برنامه روتین در سطح دانشگاه های کشور است که جوانان بیکار تحصیل کرده به بهانه اعتراض به وضع اقتصادی کشور، صاحبان اصلی و راستین آن هستند.

برنامه ای که باید مسئولان را به فکر فرو برد تا فکری به حال جوانان بیکار تحصیل کرده کنند؛ اما در رامهرمز نه تنها این نمی شود؛ بلکه در عوض جواب این سوگواری نمادین حمله گاز انبری پس از آن است.

دانشجویان رامهرمز می گویند ختم تولید ملی بیشتر نیز در استان و کشور با برخوردهای خشن و گازانبری روبرو شده بود؛ اما هیچ کدام رفتاری توهین آمیز مانند مسئول و ریاست دانشگاه رامهرمز را در بر نداشته است.

دانشجویان رامهرمز معتقدند این حرکات پیش از این ها سابقه، داشته به عنوان نمونه لغو برنامه سخنرانی هدایت الله خادمی مخالف سرسخت ipc و تریبون آزاد ریاست جمهور اصلح در این دانشگاه نمونه ای از مشتی خروار سرکوب های گازانبری مدیریت این دانشگاه با دانشجویان و تشکل های دانشجویی است.

با این اوضاع، وقتی این حادثه جالب تر می شود که به گفته یکی از دانشجویان بانی مراسم ختم تولید ملی، ریاست واحد از شب گذشته در جریان این برنامه بود و با آن موافقت کرد.

قطعا این رفتار پسایورش گاز انبری وی پیش از پیش در امنیتی کردن جو دانشگاه پیام نور رامهرمز  تاثیر داشته و باعث رنجش دانشجویان این دانشگاه شده است.