تاریخ : 1396,چهارشنبه 20 ارديبهشت20:17
کد خبر : 234805 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خوشحال نیستیم که سرقت علمی رئیس جمهور ثابت شد

دانشجوی دکتری دانشگاه آیوا آمریکا گفت: خوشحال نیستیم که سرقت علمی حسن روحانی در تز مدرک دکترای وی ثابت شده است، در بعضی از پاراگراف‌های رساله دکتری وی بطور کامل یک پاراگراف 10 خطی کپی پیست شده و تنها چند کلمه تغییر یافته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجوی دکتری دانشگاه آیوا آمریکا گفت: خوشحال نیستیم که سرقت علمی حسن روحانی در تز مدرک دکترای وی ثابت شده است، در بعضی از پاراگراف‌های رساله دکتری وی بطور کامل یک پاراگراف 10 خطی کپی پیست شده و تنها چند کلمه تغییر یافته است.

فارس، کیوان ابراهیمی دانشجوی دکتری دانشگاه آیوا آمریکا در نشست خبری عصر امروز که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: اصلا خوشحال نیستیم که سرقت علمی آقای روحانی در تز مدرک دکترای وی ثابت شده است.

وی افزود: با توجه به شبهاتی که در خارج و داخل ایران در مورد مدرک رئیس جمهور وجود داشت تصمیم گرفتیم تلاش ما باعث برطرف شدن شبهات شود اما متاسفانه برعکس این موضوع رخ داد، در بعضی از پاراگراف‌های رساله دکتری وی بطور کامل یک پاراگراف 10 خطی کپی پیست شده و تنها چند کلمه تغییر یافته است.

ابراهیمی گفت: روحانی در بخشی از سرقت علمی خود از کتاب آیت‌الله کلانتری عضو مجلس خبرگان از استان فارس بنام حکم ثانوی در تشریع اسلامی سرقت کرده است.