تاریخ : 1396,دوشنبه 25 ارديبهشت16:01
کد خبر : 235273 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

واکنش پرویز امینی به برخی اخبار مبنی بر انصراف قالیباف؛

آقایان رئیسی! قالیباف! فشارها را تحمل کنید و کنار نروید!

آقایان! این همه خطا و اشتباه که تاوان سنگین آن را مردم و جمهوری اسلامی در این چهل سال داده‌اند بس نیست؟! تا کی با معجزه راست و اصول‌گرایی و جمنا می‌خواهید خاتمی و روحانی و... را رئیس‌جمهور کنید؟! کمی سیاست!

خبرنامه دانشجویان ایران: آقایان رئیسی! قالیباف! نکند به نظر این‌ها عمل کنید! اینها آزموده‌ای هستند که آزمودن آنها خطاست! فشارها را تحمل کنید و کنار نروید!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پرویز امینی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر انصراف قالیباف نوشت: آقایان! این همه خطا و اشتباه که تاوان سنگین آن را مردم و جمهوری اسلامی در این چهل سال داده‌اند بس نیست؟! تا کی با معجزه راست و اصول‌گرایی و جمنا می‌خواهید خاتمی و روحانی و... را رئیس‌جمهور کنید؟! کمی سیاست! الان رأی روحانی و پوششی‌اش در نظرسنجی‌های فراگیرتر شامل شهرهای کوچک و روستاها، حدود ۴۰ است و هنوز برخی نیز تصمیم نگرفته‌اند!

با کنار رفتن چه رئیسی و چه قالیباف، اولین پیام به لحاظ روانی به مخاطب خصوصا تصمیم نگرفته‌ها، قبول پیروزی روحانی است. ضمن اینکه بخشی از آراء به روحانی می‌رسد و راه پیروزی روحانی را هموار می‌کند.

آقایان رئیسی! قالیباف! نکند به نظر این‌ها عمل کنید! اینها آزموده‌ای هستند که آزمودن آنها خطاست! فشارها را تحمل کنید و کنار نروید!


کد خبرنگار : 16