تاریخ : 1396,شنبه 30 ارديبهشت20:40
کد خبر : 235764 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز درباره انتخابات

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در بیانیه‌ای ضمن تبریک به منتخب ملت، تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید پاسدار قانون اساسی، خون شهیدان و دستاوردهای کشور باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در بیانیه‌ای ضمن تبریک به منتخب ملت، تأکید کرد: رئیس‌جمهور باید پاسدار قانون اساسی، خون شهیدان و دستاوردهای کشور باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز به مناسبت برگزاری انتخابات باشکوه بیست و نهم اردیبهشت‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
سلام و درود بر ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی، ملتی که بار دیگر اثبات کرد که به جمهوری اسلامی اعتماد دارد و با مشارکت گسترده خود، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبرین زد.
درود بر شما مردم شریف و فهیم ایران اسلامی؛ خصوصاً مردم شهیدپرور البرز درود بر غیرت و شرفتان که‌برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زدید.

دیروز شما امت انقلابی معنی واقعی مردم‌سالاری را به رخ مدعیان دروغین دموکراسی کشاندید و به دنیا نشان دادید مردم‌سالاری دینی یعنی آنچه در روز جمعه بیست و نهم  اردیبهشت در ایران رخ داد، خدا خیرتان دهد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز ضمن تبریک این حماسه حضور به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران، به نامزد منتخب مردم نیز تبریک گفته و اعلام می‌دارد، بسیج دانشجویی همچنان بر طبل مطالبه گری خود خواهد کوبید و از شما به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی می‌خواهد بر مبنای سوگندی که یاد خواهید کرد، پاسدار قانون اساسی، خون شهیدان و دستاوردهای ملت عزیز باشید و همواره مردم را ولی‌نعمت خود دانسته و در تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نورزید و با مقاومت خود در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، چشم طمع آنان به ایران عزیز را فروبندید.

درنهایت ما دانشجویان بسیجی بار دیگر با امام عزیز و شهدای والامقام و رهبر فرزانه انقلاب، عهد می‌بندیم ذره‌ای از آرمان‌های خود که همواره آرمان‌های نظام و انقلاب بوده است، کوتاه نیامده و همچنان برای ما، میزان؛ انقلابی گری است