تاریخ : 1396,شنبه 13 خرداد02:03
کد خبر : 237101 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس دانشگاه خبر داد؛

ساخت خوابگاه دانشجویی برای دانشگاه علوم بهزیستی

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین نوید آغاز ساخت خوابگاه جدید دانشجویی را در منطقه ولنجک تهران داد که با استقبال دانشجویان روبه رو شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مراسم افطاری با دانشجویان از ساخت خوابگاه جدید دانشجویی در منطقه ولنجک تهران خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مراسم افطاری دانشجویان با حضور ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر امور فرهنگی و مدیر امور عمومی دانشگاه در خوابگاه دانشجویان پسر  امام حسین (ع) برگزار شد و هیات همراه رئیس دانشگاه ابتدا با دانشجویان افطار کردند و سپس نماز جماعت به امامت حجت الاسلام جزینی برگزار شد.

دکتر حمیدرضا خرم خورشید رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پس از نماز در سخنانی با اشاره به خصوصیات زندگی دانشجویان، به مشکلات و سختی های علم آموزی در دوران دانشجویی اشاره کرده و گفت: علم آموزی مقارن با سختی هایی است که باید از این سختی ها برای رشد استفاده کرد، مانند عالمان و بزرگان دینی که در راه اجتهاد و رشد علمی خود متحمل مشکلات فراوانی شده اند.

وی، دوران جوانی را دوران ویژه ای دانست که یک فرصت است و به فرموده حضرت علی (ع) اگر از فرصت ها استفاده نشود، این فرصت ها مانند ابر می گذرند.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین نوید آغاز ساخت خوابگاه جدید دانشجویی را در منطقه ولنجک تهران داد که با استقبال دانشجویان روبه رو شد.

دانشجویان نیز در ادامه این نشست، به طرح انتقادها، پیشنهادها و نظرهای خود در زمینه های فرهنگی، دانشجویی و صنفی  پرداختند.

تقدیر از رابط خوابگاه و مسئول فرهنگی خوابگاه پسران امام حسین (ع) توسط ریاست دانشگاه ، پایان بخش این برنامه بود.