تاریخ : 1396,سه شنبه 20 تير17:41
کد خبر : 240578 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

معرفی تورهای برتر آژانس آیشم

تور اروپا در فصل تابستان یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که در ایران برگزار میشود و نکته ی جالب این تور این است که همه ی کشورهای اروپایی در یک سطح از محبوبیت در میان مردم ایران قرار دارند

خبرنامه دانشجویان ایران: معرفی تورهای برتر آژانس آیشم:

تور اروپا
تور اروپا در فصل تابستان یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که در ایران برگزار میشود و نکته ی جالب این تور این است که همه ی کشورهای اروپایی در یک سطح از محبوبیت در میان مردم ایران قرار دارند از علاقه به کشور و تاریخ و افسانه های کشور یونان گرفته تا زیبایی های رو و ونیز و میلان ، فرانسه و برج ایفل و موزه ی لور هم که همیشه در صدر جدول انتخاب قرار داشته اند. بوداپست و سواحل زیبایش و پراگ و زیبایی های طبیعی اش هم رتبه ی بالای در میان انتخاب تورهای تابستانه ی ایرانیان دارند.

تور قبرس
حتما از میزان محبوبیت کشور قبر به عنوان یک مقصد توریستی ویژه در میان اروپاییان با خبر هستید. سواحل زیبا که داراری بالاترین استاندارد جهانی میباشند و تور تقریبا ارزان قیمت ان به ویژگی های خوب ان افزوده است. کشور قبرس دیدنی های زیادی دارد کوه ترودس قلعه ی کایکوس ، پارک کاتوپافوس و کلیسای لازاروس تنها برخی از دیدنیهای مورد علاقه ی گردشگران در قبرس میباشند. امیدواریم که با یک انتخاب هوشمندانه از سفر خود به قبرس در این تابستان نهایت لذت را ببرید.

تور تایلند
سفر به کشور به زیبای تایلند همواره یکی از پرطرفدارترین انتخابهای ایرانیان میباشد که این محبوبیت در میان ماههای گرمتر یعنی اپریل تا اخر سپتامبر افزایش مییابد هر چند که سفر به کشور تایلند تقریبا در همه ی فصول به علت شرایط اب و هوایی گرمسیری جذاب میباشد. جزایر هیجان انگیز تایلند از جمله پوکت و فیفی دروازه های جدید ماجرا جویی را بر روی گردشگران میگشایند و لذت انها از تور تایلند چندید برابر میکنند.

تور مالزی
تور مالزی میتواند یکی از بهترین انتخابهای زندگیتان باشد ، اگر فصل و محل اقامتتان را با دقت انتخاب کنید بی شک یکی از بهترین سفرهای زندگیان را تجربه خواهید کرد. در جزایر زیبای کشور مالزی با طبیعتی وصف ناشدنی میتوانید به فرا گیری غواصی و انجام امور ورزشی بپردازید و قدری هم دور از هیا هو و به ارامش خود بپردازید اما در شهر کوالامپور با اسیایی پیشرفته وزندگی هیجان انگیز مردم رو به رو میشوید که روی دیگری از سفرتان را برای شما رقم خواهد زد. امیداوریم در صورت انتخاب تور مالزی نهایت لذت را از انتخاب خود ببرید.

تور بلغارستان
سفر به بلغارستان و انتخاب این مقصد به عنوان مقاصد اصلی سفر دارای دلایل متعددی است که بیشک یکی از انها سواحل زیبای این کشور میباشد. جالب است بدانید که اگر از طبیعت و جازبه های گردشگری شهر زیبای وارنا بگذریم  یکی از مقاصد اصلی اروپاییان برای گذارندن ماه عسل میباشد.


کد خبرنگار : 42