تاریخ : 1396,یکشنبه 26 شهريور14:31
کد خبر : 245668 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دعوت از رئیس‌جمهور برای مراسم آغاز سال تحصیلی

سرپرست وزارت علوم از احتمال حضور رئیس‌جمهور در مراسم آئین بازگشایی دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه وزارت علوم برای آئین آغاز سال تحصیلی با حضور رئیس‌جمهور، اظهار داشت: هر سال آقای رئیس‌جمهور با توجه به اهتمام ویژه‌ای که نسبت به مسائل دانشگاه دارند، در آئین بازگشایی سال تحصیلی دانشگاه‌ها دعوت می‌شوند، امسال نیز ایشان را به حضور در این مراسم دعوت کردیم و دعوت ما با استقبال ایشان مواجه شده است.

وی گفت: امیدواریم برنامه رئیس‌جمهور به گونه‌ای باشد که در آئین سال تحصیلی شرکت کنند و منتظر هستیم دفتر رئیس‌جمهور براساس برنامه ایشان تاریخ قطعی این مراسم را به ما اعلام کند.

سرپرست وزارت علوم افزود: پیشنهاد ما درباره این مراسم، هفته اول مهرماه در دانشگاه تهران است.

منبع: تسنیم