تاریخ : 1396,چهارشنبه 29 شهريور12:21
کد خبر : 245937 - سرویس خبری : دریافت کتاب

نابودی اینترنت +دانلود

اینترنت به صورت فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به یک سلاح برای اهداف سیاسی توسط سازمان‌های مخرب و دولت‌ها می‌باشد. این کتاب این مسئله و موضوعات مرتبط، مانند تلفن‌های هوشمند مبنی بر امنیت وب را بررسی می‌کند. تهدیدات عمومی به اینترنت (از دست دادن اعتماد، از بین رفتن درآمد حاصل از تبلیغات، عدم امنیت) و ارتباط آنها با هم را توصیف می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کلاه‌برداری تهدید قابل توجهی برای اینترنت می‌باشد. 1.5% از تمام تبلیغات آنلاین تلاش برای گسترش نرم‌افزارهای مخرب دارند. این باعث کاهش تمایل به مشاهده و یا استفاده از تبلیغات می‌شود، که به شدت بر ساختار وب و پایدار ماندن آن تأثیر خواهد گذاشت. همچنین ممکن است تجارت آنلاین را بی‌ثبات کند.

علاوه‌براین، اینترنت به صورت فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به یک سلاح برای اهداف سیاسی توسط سازمان‌های مخرب و دولت‌ها می‌باشد. این کتاب این مسئله و موضوعات مرتبط، مانند تلفن‌های هوشمند مبنی بر امنیت وب را بررسی می‌کند. تهدیدات عمومی به اینترنت (از دست دادن اعتماد، از بین رفتن درآمد حاصل از تبلیغات، عدم امنیت) و ارتباط آنها با هم را توصیف می‌کند.

همچنین اقدامات متقابل اولیه و نحوه پیاده‌سازی آنها را مورد بحث قرار می‌دهد.

سال انتشار: 2012  |  تعداد صفحات: 373  |  حجم فایل: 3 مگابایت  |  زبان: انگلیسی

دانلود کتاب


کد خبرنگار : 42