تاریخ : 1396,شنبه 01 مهر16:33
کد خبر : 246170 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

منصوریان با استقلال فسخ می‌کند

سرمربی سابق تیم استقلال قراردادش را با این تیم فسخ می‌کند تا باشگاه برای عقد قرارداد با سرمربی جدید مشکلی نداشته باشد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، علیرضا منصوریان سرمربی سابق آبی پوشان که در پایان دیدار مقابل ذوب آهن از سمت خود در این  تیم استعفا داد، به زودی با حضور در باشگاه استقلال قراردادش را با این تیم فسخ می‌کند تا سرمربی جدید آبی‌ها برای عقد قرارداد مشکلی نداشته باشد.

آبی پوشان در ادامه لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ روز سه شنبه چهارم مهر مقابل سپیدرود به میدان می‌روند. این دیدار در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و به میزبانی تیم سپیدرود انجام می‌شود.