تاریخ : 1396,دوشنبه 24 مهر22:15
کد خبر : 248018 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واژگونی مینی‌بوس حامل معلمان

۱۴ نفر از معلمان حاضر در مینی‌بوس واژگون شده آزادراه آزادگان ــ ساوه سرپایی درمان و در حال ترخیص هستند.

به گزارشخبرنامه دانشجویان ایران، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه امروز (دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۶) بر اثر تصادف مینی‌بوس معلمان با یک دستگاه خودرو که منجر به واژگونی مینی‌بوس شد به‌حمد‌الله هیچ‌گونه مصدومی در بر نداشت.

برهمین اساس ۱۴ نفر از معلمان برای معاینه و صحت سلامت توسط اورژانس به بیمارستان اعزام و پس از معاینه حال همگی خوب و در حال ترخیص هستند.