تاریخ : 1396,جمعه 17 آذر16:25
کد خبر : 252106 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

وقوع بهمن حادثه‌ساز برای تیم کوهنوردی

سرپرست اورژانس کشور درباره وقوع بهمن در اشترانکوه و وقوع حادثه برای ۱۵ کوهنورد گفت: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داده است و ۸ نفر مفقود شده‌اند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با وقوع بهمن و مفقود شدن یک تیم کوهنوردی در کوه‌های اشترانکوه، اظهار داشت: این تیم کوهنوردی به ارتفاعات کوه‌های البرز صعود کرده بودند که متأسفانه به دلیل وقوع بهمن دچار حادثه شدند.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه ساعت 9:26 امروز با اعلام گزارش حادثه برای یک تیم کوهنوردی بلافاصله اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد، گفت: متأسفانه یک نفر از این کوهنوردان جان خود را از دست داده است و هم اکنون اورژانس هوایی 115 در جست‌وجوی سایر مفقودین است.

وی گفت: علیرضا سامری 23 ساله کوهنورد فوت شده بوده که اسامی مفقودین، ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوان‌محمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده‌تراب، امان‌الله جوکار و خانم علی‌حسینی بوده است

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: کوهنوردانی که در پناهگاه بوده و در حال انتقال به بیمارستان الیگودرز هستند محسن اشرفی، سیدرضا وحیدی، امیر تقی‌زاده، محمود فرنوش‌فر، حسن موسوی سروش قادری نام دارند.