تاریخ : 1396,دوشنبه 20 آذر12:50
کد خبر : 252395 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

«40 سال جنبش دانشجویی در دانشگاه» با حضور مهدی چمران

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا گفت: 20 آذرماه و به همت جامعه اسلامی دانشجویان، مهدی چمران با موضوع «40 سال جنبش دانشجویی در دانشگاه» در دانشگاه بوعلی حضور می‌یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ اکبر عروتی‌موفق در همدان با بیان اینکه برنامه‌های روز دانشجو از هفته گذشته ‌آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: برنامه با فعالیت نشریات دانشگاهی در تاریخ 11 آذرماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه با همت جامعه اسلامی دانشجویان در تاریخ 20 آذر مهدی چمران در دانشگاه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: این مراسم با موضوع «40 سال جنبش دانشجویی در دانشگاه» برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه در خلال برنامه‌های روز دانشجو بسته‌ای از برنامه‌های ورزشی به مناسبت این روز در برنامه‌ها گنجانده شده است، افزود: ضمن آنکه نشریات دانشجویی با موضوع 16 آذر فعال بوده و مطالبی در این زمینه به چاپ رساندند.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های روز دانشجو نسبت به سال گذشته با رشد 30 درصدی برخوردار است، یادآور شد: اقبال دانشجویان و مجموعه دانشجویی از جمله اموری است که باعث رشد برنامه‌ها شده است.

عروتی‌موفق در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها بلااستثنا با اقبال خوبی مواجه شده است، خاطرنشان کرد: به قدری استقبال از این مراسم‌ها زیاد بود که در برخی از برنامه‌ها تعداد زیادی از دانشجویان تا پایان برنامه به صورت ایستاده در مراسم حضور داشتند.