تاریخ : 1396,سه شنبه 21 آذر20:08
کد خبر : 252597 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بررسی عملکرد دولت

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: به منظور بررسی عملکرد دولت معاون اول رئیس جمهور به دانشگاه صنعتی شریف دعوت شد.


محمدیان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به استقبال کم نظیر دانشجویان در جلسه بررسی عملکرد قوه قضائیه که با حضور معاون اول این قوه با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز به منظور شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به منظور بررسی عملکرد دولت به این دانشگاه دعوت شده است.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با ارسال نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور دعوت کرده است تا در زمانی مقدور از ۲۶ تا ۲۸ آذر در جلسه پرسش و پاسخ صریح، شفاف و صمیمی با دانشجویان شرکت کنند.

محمدیان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور مسئولین در دانشگاه‌ها مبنی بر اینکه"من عقیده‌ام این است که مسئولین باید در دانشگاه‌ها شرکت کنند؛ رؤسای سه قوه، مسئولین میانی، رئیس صدا و سیما، مسئولین سپاه و نیروهای مسلح؛ این‌ها بروند با دانشجو‌ها جلسه بگذارند و حرفهای گفتنىِ دانشجو‌ها را بشنوند"، افزود: حضور مسئولین در دانشگاه و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان وظیفه آنهاست نه لطف آنها.