تاریخ : 1396,شنبه 25 آذر13:06
کد خبر : 252859 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مسمومیت ۷۵ نفر با گاز مونوکسیدکربن در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته 75 نفر با گاز مونوکسید کربن در سراسر کشور مسموم شده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، اظهارداشت: طی 24 ساعت گذشته 32 ماموریت در اورژانس در خصوص مسمومیت با گاز CO  ثبت شده است.

وی افزود: در این ماموریت ها 75 نفر به دلیل استنشاق گاز CO  مسموم شده اند که 47 نفر به مراکز درمانی اعزام ، 22 نفر در محل حادثه درمان و 6 نفر جان خود را از دست داده اند.