تاریخ : 1396,چهارشنبه 06 دي18:14
کد خبر : 253914 - سرویس خبری : یادداشت

امیرحسین ثابتی

سخنی با هواداران دکتر احمدی نژاد

اگر هم معتقدید احمدی نژاد همچنان قابل دفاع و حمایت است اشکالی ندارد، فاصله او با گفتمان انقلاب و رهبری و ... را بفهمید و با صداقت و تاکید بر این فاصله، از او حمایت کنید اما درک کنید همانقدر که شعار در خط امام بودن اصلاح طلبان مضحک است، در خط رهبری بودن و انقلابی ماندن دکتر احمدی نژاد نیز مایه تفریح و سرگرمی است!

خبرنامه دانشجویان ایران: امیرحسین ثابتی// طبیعتا شما هم سخنان امروز رهبر معظم انقلاب درباره اقدامات اخیر دکتر احمدی نژاد را خوانده و شنیده اید. خلاصه و مختصر؛ اگر هنوز هم حامی احمدی نژاد هستید اشکالی ندارد. طرفداری از هر کسی حق طبیعی هر انسانی است و البته عواقب آن هم بر عهده اوست. کما اینکه امروز ابوالحسن بنی صدر، هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی و ... هم طرفداران خاص خودشان را دارند، اما صادق باشید و حمایت تان از احمدی نژاد را منتسب به حرفها و شعارهایی مانند «مالک اشتر علی»، «یاور رهبر» و ... نکنید.

برای خیلی ها همچون بنده از اردیبهشت 1390 «قطعی» شد که جناب دکتر احمدی نژاد با تمام خدمات و مجاهدت های بی نظیرش، دچار تغییر و تحولات بنیادین شده و اعتقاد و التزامی به ولایت فقیه و ولی فقیه ندارد.

شما نیز اگر همچنان تا همین امروز حمایت تان از احمدی نژاد به خاطر تصورات نادرستی مانند «انقلابی ماندن» و «اطاعت او رهبری» بود، با سخنان امروز رهبر معظم انقلاب این توجیه نیز دیگر اعتباری ندارد و اگر هم معتقدید احمدی نژاد همچنان قابل دفاع و حمایت است اشکالی ندارد، فاصله او با گفتمان انقلاب و رهبری و ... را بفهمید و با صداقت و تاکید بر این فاصله، از او حمایت کنید اما درک کنید همانقدر که شعار در خط امام بودن اصلاح طلبان مضحک است، در خط رهبری بودن و انقلابی ماندن دکتر احمدی نژاد نیز مایه تفریح و سرگرمی است!


درباره عکس: «با ولایت! تا شهادت» سخنرانی احمدی نژاد در جمع مردم مشهد/ آذر 96


کد خبرنگار : 17