تاریخ : 1396,شنبه 07 بهمن15:41
کد خبر : 257134 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ایجاد سامانه جامع گزینش در دانشگاه آزاد

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد گفت: سامانه جامع گزینش به منظور تسهیل در پاسخگویی به متقاضیان فردی و سازمانی در این دانشگاه ایجاد می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا مردانی در دومین نشست مدیران و مسئولان دفاتر گزینش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه از جمله نهاد رهبری، تشکل‌های ارزشی و بسیج در راستای گزینش صحیح و شناسایی افراد مومن و انقلابی امری مهم و موثر است.

وی خاطرنشان کرد: عوامل گزینش در دانشگاه‌ها با انتخابی صحیح و جذب افراد توانمند و متعهد می‌توانند مدیرانی فرهنگ‌ساز در سطح جامعه و دانشگاه باشند.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد عنوان کرد: در دوره جدید مدیریتی این دانشگاه، مسئولان مصمم هستند تا با دقت نظر بیشتر و گزینش صحیح و مبتنی بر بازخوانی فرمان ۶ ماده‌ای رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ۱۵ دی ماه ۶۱ و نیز منویات مقام معظم رهبری و توجه به شاخص‌های دینی و انقلابی و پرهیز از سلیقه، این دانشگاه را دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی مبدل سازند.

مردانی اصلاح و بهبود رویکردها و جهت‌گیری اساسی در ماهیت مراحل گزینش را در رفع دغدغه و در راستای اعتمادسازی و پرهیز از ورود به حریم خصوصی افراد مهم دانست و افزود: در اداره کل گزینش دانشگاه در حال باز مهندسی فرآیندها و نظام‌های اداری با تکیه بر قوانین و به منظور کاهش بروکراسی اداری، دقت و کیفیت بخشی در مراحل بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد هستیم.

وی عنوان کرد: واگذاری اختیارات اجرایی به دفاتر گزینش استانی و تمرکز بر هدایت، سیاست‌گذاری و نظارت بر عملکرد دفاتر استانی از سیاست‌های جدید این دفتر است.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و مکانیزاسیون اداری به منظور چابک‌سازی ساختاری و ایجاد سامانه جامع گزینش در این دانشگاه برای تسهیل پاسخ‌گویی به متقاضیان فردی و سازمانی، برنامه‌ریزی شده است.