تاریخ : 1396,یکشنبه 20 اسفند19:36
کد خبر : 261031 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه رئیس علوم پزشکی اهواز به استاندار خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نامه‌ای از استاندار خوزستان خواست به موضوع تخریب خوابگاه دانشجویی دانشگاه جندی شاپور ورود کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نامه ای از استاندارد خوزستان خواست به موضوع تخریب خوابگاه دانشجویی دانشگاه جندی شاپور ورود کند.

نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نامه ای به شریعتی، استاندار خوزستان خواستار ورود استانداری به تصمیم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تخریب بخشی از خوابگاه دانشجویی دانشگاه جندی شاپور شد.

نظری در این نامه با اشاره به وظیفه دانشگاه برای تامین اسکان و خوابگاه دانشجویان برای دستیابی به اهداف عالی تحصیل علم و پیشبرد مقاصد پژوهشی تاکید کرد: اجرای دادنامه قطعی صادر شده برای تخریب قسمتی از خوابگاه دانشجویی صدف به متراژ 716 مترمربع موجب سلب دانشجویان از بهره مندی از تنها فضای فیزیکی این خوابگاه می شود.

وی در نامه خود اجرای این حکم را موجب وهن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دیدگاه افکار عمومی دانسته اند و آمادگی دانشگاه را برای  تامین ملک جایگزین اعلام کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از استاندار خوزستان خواسته است با ورود و مساعدت در این خصوص، از ایجاد یک بحران و تقلیل رفاهیات دانشجویانی که با تمامی محرومیت ها، استان خوزستان را برای تحصیلات برگزیده اند، پیشگیری کند.