تاریخ : 1396,یکشنبه 27 اسفند05:35
کد خبر : 261548 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی در استان گلستان آغاز شد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در صورت حدنصاب رسیدن تعداد ثبت نام دانشجویان این مراسم در ۱۱،۱۲ و ۱۳ فروردین همزمان با ایام البیض برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حجت الاسلام نامدار، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در صورت حدنصاب رسیدن تعداد ثبت نام دانشجویان این مراسم در ۱۱،۱۲ و ۱۳ فروردین همزمان با ایام البیض در مسجد النبی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نامدار گفت: مراسم اعتکاف هرساله به صورت متمرکز در دانشگاه منابع طبیعی برگزار می‌شود، ولی تاکنون با توجه به زمان برگزاری این مراسم در ایام نوروز تعداد ثبت نامی‌ها به حد نصاب نرسیده است. 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: البته دانشجویانی که ثبت نام کرده اند برای شرکت به مساجد شهرستانی معرفی می‌شوند و می‌توانند در این مساجد معتکف شوند.

وی ادامه داد: در نظر داریم با توجه به استحباب اعتکاف در نیمه شعبان این مراسم را برای دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی در ۱۵ شعبان برگزار کنیم که فراخوان آن هم در آینده داده می‌شود.