تاریخ : 1397,یکشنبه 16 ارديبهشت19:28
کد خبر : 265057 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

خودروی شفر تغییر می کند

زمانی درباره تغییر خودروی سرمربی تیم گفت: این موضوع مهمی نیست، اما هر آنچه را که شفر لازم داشته باشد برای او فراهم می‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: وضعیت استقلال به شکلی است که برای رسیدن به جایگاه واقعی در آسیا هر تیمی که سر راهش باشد را شکست می دهد و قطعا تیمی نمی‌تواند مقابل استقلال سدی را ایجاد کند.

او ادامه داد:در بازی مقابل ذوب‌آهن محکوم به پیروزی هستیم و تیم در حال حاضر آمادگی این را دارد که با توجه به قهرمانی در جام حذفی و روحیه‌ای که بازیکنان گرفته اند، نتیجه خوبی را در این دیدار کسب کنند و با دست پر به تهران باز گردند.

زمانی در مورد تمدید قرارداد شفر گفت: تمدید قرارداد در جلسه رسمی نبود، اما با توجه به اینکه تمامی مدیران در آبادان حضور داشتند بر همین اساس تمدید قرارداد را در همانجا تایید کردیم و در جلسه رسمی بعدی این تمدید را به تصویب می‌رسانیم.

او درباره تغییر خودروی سرمربی تیم گفت: این موضوع مهمی نیست، اما هر آنچه را که شفر لازم داشته باشد برای او فراهم می‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

زمانی درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: بعد از تمدید قرارداد شفر، با بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره خواهیم شد. اکثر بازیکنان با استقلال قرارداد دارند و تنها ۶ بازیکن هستند که قرارداد ندارند و به زودی با نظر شفر قراردادشان را تمدید خواهیم کرد.

او در مورد مدال‌های گم شده بازیکنان پس از جشن قهرمانی جام حذفی بیان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که با سازمان لیگ انجام دادیم قرار بر این شده مدال‌های بازیکنانی که گم شده به آن‌ها بازگردانده شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: استقلال هدف بعدی اش کسب جام در رقابت‌های باشگاه های آسیا و گرفتن ستاره سوم است و در این راستا مدیران پشت کادرفنی هستند و به این امر مهم دست پیدا می‌کند تا بدین ترتیب هدیه خوبی را دوباره به هواداران اهدا کنیم.