تاریخ : 1397,چهارشنبه 26 ارديبهشت11:42
کد خبر : 265915 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

دروازه بان ملی پوش: دلم برای قلعه نویی سوخت

دروازه‌بان ذوب‌آهن در خصوص اینکه قلعه‌نویی گفته است تیمش غیرفوتبالی باخته است، عنوان کرد: این موضوع به من ربطی ندارد اما دلم برای امیرخان سوخت، فکر می‌کنم هر زمانی که ما با پرسپولیس بازی داشته‌ایم ندیده‌ام با مربیان سابق خود چنین رفتاری کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، رشید مظاهری پس از شکست ۳ بر یک مقابل استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی بود اما فکر می‌کنم حداقل باید بازی مساوی می‌شد. به تیم داوری تبریک می‌گویم به نظرم برای بازی‌های ما نباید از غرب آسیا داور می‌گذاشتند و بهتر بود از شرق داور انتخاب می‌کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که با همه صحبت‌ها اما دو تیم ایرانی بودند، گفت: تجربه‌ای که در این سال‌ها داشته‌ام به من ثابت شده است که داوران شرقی از تماشاگر نمی‌ترسند به هر صورت به تیم استقلال تبریک می‌گویم. درست است که ما بازی را واگذار کرده‌ایم اما من به شخصه از پیشرفتی که باید داشته باشم دست نمی‌کشم و کارم را انجام می‌دهم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره گل دومی که از تیام دریافت کرد، گفت: گل، گل است، فرقی ندارد پنالتی باشد یا کنج دروازه؛ باید تمام تلاشم را بکنم که در اردوی تیم ملی برای رسیدن به ترکیب نهایی بجنگم تا به تیم ملی کمک کنند تا دل مردم را شاد کنیم.

مظاهری در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد در جام جهانی شوت‌هایی از این سبک زیاد به سمت دروازه ایران خواهد آمد و اینکه فکر می‌کند آیا دروازه‌بانان ایرانی می‌توانند مقابل چنین توپ‌هایی ایستادگی کنند، گفت:‌ شما فکر می‌کنید اگر بوفون بود می‌توانست شوت تیام را مهار کند؟ از او سؤال کنید؛ اگر جوابش را داد به من بگویید تا جواب شما را بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در واکنش به شادی بازیکنان استقلال و دست دادن با او دست آنها را پس زد، گفت: پس نزدم اتفاقاً با رحمتی شوخی کردم با فرشید هم شوخی کردم اما چنین اخلاقی ندارم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در خصوص اینکه قلعه‌نویی گفته است تیمش غیرفوتبالی باخته است، عنوان کرد: این موضوع به من ربطی ندارد اما دلم برای امیرخان سوخت، فکر می‌کنم هر زمانی که ما با پرسپولیس بازی داشته‌ایم ندیده‌ام با مربیان سابق خود چنین رفتاری کنند اما نگاه کنید با منصوریان و قلعه‌نویی چه کردند. قلعه‌نویی چند سال عمرش را برای استقلال گذاشته است؟ او در استقلال پیر شد، ریشه و بنیه استقلال از زمان پورحیدری و قلعه‌نویی بوده است. این کار زشت است. افراد با شخصیتی مانند حجازی، پورحیدری و قلعه‌نویی در استقلال بودند و باید این مکتب را حفظ کنند چون خیلی بهتر است.

مظاهری درباره فصل آینده گفت: فصل بعد را برای فصل بعد می‌گذاریم با ذوب‌آهن قرارداد دارم.

وی درباره رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی جام جهانی گفت: به هیچ دروازه‌بانی فکر نمی‌کنم تنها به خودم فکر می‌کنم و کار خودم را انجام می‌دهم به اطرافم کاری ندارم و تنها روبه جلو کارم را پیش می‌برم هرچه خدا بخواهد همان می‌شود باشم یا نباشم، فیکس بازی کنم یا نکنم فقط کار خودم را می‌کنم. اگر بازی کنم جای خودم بوده است و جای کسی را نگرفته‌ام.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد روی گل دوم اشتباه داشت و جلو آمده بود، گفت: این طور نیست. تیام فوق‌العاده زد. یک مربی داشتیم که می‌گفت بعضی‌ گل‌ها هستند که وقتی مهاجم می‌زند باید برگشت و برای او دست زد. این توپ را هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست بگیرد چه  بسا روزهای قبل دروازه‌بان‌هایی بودند که روی زمین هم گل خوردند چه برسد روی هوا.