تاریخ : 1397,یکشنبه 06 خرداد22:24
کد خبر : 267166 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

انتقاد دانشجویان از عملکرد معاون فرهنگی دانشگاه کاشان

جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه کاشان در قالب ۹ تشکل و کانون اعتراض خود را پیرامون شرایط نامناسب فرهنگی به گوش ریاست این دانشگاه رساندند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه کاشان در قالب ۹ تشکل و کانون اعتراض خود را پیرامون شرایط نامناسب فرهنگی به گوش ریاست این دانشگاه رساندند.

آنچه که موجب شده است این دانشجویان اینگونه در دفتر ریاست حضور پیدا کنند وخیم شدن اوضاع فرهنگی و کارشکنی‌های متعدد معاونت فرهنگی در این دانشگاه است.

شنیده ها حاکی از آن است برنامه ها و اقدامات نامناسب و بعضا زننده در زمینه های فرهنگی، مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و اعتیاد، تبدیل دانشگاه به محل تاخت و تاز احزاب و دعوت از افراد معلوم الحال، سنگ اندازی های مختلف در صدور مجوز برای برنامه های مجموعه های انقلابی، فساد در خوابگاه ها، برکناری و جابجایی مسئولین انقلابی، عدم نظارت بر اردوهای مختلط و جشن های دانشگاه، عدم شفافیت مالی در برنامه های فرهنگی، تخلفات هیئت نظارت، احضار و ارعاب دانشجویان انقلابی، عدم نظارت بر پوشش و روابط نامناسب تنها گوشه ای از اوضاع نابسامان فرهنگی دانشگاه کاشان است که با مستندات و مصادیق فراوان به سمع و نظر ریاست دانشگاه رسید.

درانتها دانشجویان با ذکر اینکه اسلام در دانشگاه دارالمومنین کاشان مظلوم‌ واقع شده، خواستار برکناری معاونت فرهنگی شدند؛ اما ریاست دانشگاه بعد از دوهفته علی رغم وعده یک هفته ای خود، پاسخگو نبوده است؛ دلایل پاسخگو نبودن ریاست دانشگاه چیست؟! آیا ریاست از معاونت فرهنگی دستور می گیرد؟!


کد خبرنگار : 20