تاریخ : 1397,چهارشنبه 09 خرداد18:29
کد خبر : 267521 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

حل مشکلات ایاب و ذهاب دانشگاه به حمایت مسئولین نیاز دارد

شورای صنفی دانشگاه بجنورد در بیانیه ای نوشت: مشکلات ایاب و ذهاب همچنان پابرجاست و نیاز به حمایت مسئولین دانشگاه دارد که متاسفانه حتی برای ارتباط با برخی از مسئولین دچار مشکل هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، شورای صنفی دانشگاه بجنورد در اعتراض به بی مسئولیتی و کارشکنی مسئولان دانشگاه انتقاد و بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بحث ایاب و ذهاب یکی از بحث های مهم و از دغدغه‌های اصلی دانشجویان دانشگاه بجنورد می‌باشد.

شورای صنفی رفاهی دانشگاه بجنورد از سالهایی که تشکیل شده، دربخش ایاب و ذهاب مسئولیت کاملی را برعهده گرفته و تمام تلاش خود را به کار گرفته و مکرر با مسئولین سطح استان جلساتی را برگزار کرده است در حالیکه نه تنها قدرت اجرایی نداشته بلکه طبق آیین نامه شورای صنفی_رفاهی کل کشور این کار بر خلاف وظایف شورای صنفی_رفاهی میباشد.

علی رغم تلاش اعضای شورای صنفی، مشکلات ایاب و ذهاب همچنان پابرجاست و نیاز به حمایت مسئولین دانشگاه دارد که متاسفانه حتی برای ارتباط با برخی از مسئولین دچار مشکل هستیم. بارها نامه‌هایی برای مسئولین دانشگاه فرستاده شده اما جوابی دریافت نشده، به همین دلیل شورای صنفی _رفاهی دانشگاه بجنورد به این نتیجه رسیده است که زین پس در چارچوب قوانین خود کارکرده و مسئولیت ارتباط با اتوبوسرانی، تعداد اتوبوس، هزینه‌ی تردد و زمان‌بندی آن بر عهده‌ی مسئولین دانشگاه می‌باشد تا شاید برخی از مسئولین با مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه اند، مطلع شوند.

به همین سبب از امروز یعنی چهارشنبه مورخه ۹۷/۳/۹ وظایف فوق برعهده‌ی دانشگاه بوده و کمیته‌ی ایاب و ذهاب شورای صنفی_رفاهی دانشگاه بجنورد به وظیفه‌ی خود یعنی نظارت خواهد پرداخت.