تاریخ : 1397,یکشنبه 27 خرداد01:17
کد خبر : 269385 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

نظر جالب برانکو درباره عملکرد بازیکنان دیدار ایران و مراکش

بیرانوند و امیری از بهترین‌های تیم ملی بودند. همین طور ابراهیمی و چشمی که این مسئله نشان می‌دهد بازیکنان لیگ بهترین‌های تیم ملی بودند. در کل به نظر من بیرانوند بهترین بازیکن میدان بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: به نقل از نود، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که در بازی ایران و مراکش بازیکنان حاضر در لیگ بهترین‌های تیم ملی بودند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش که اولین تمرین سرخپوشان برای حضور در لیگ هجدهم بود،  در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد برتری تیم ملی کشورمان مقابل مراکش گفت: این برد را به همه مردم ایران و ملی‌پوشان تبریک می‌گویم اما قصد تفسیر این بازی را ندارم. همین طور بازی کرواسی را هم تفسیر نخواهم کرد. فقط به تبریک گفتن بسنده می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد شاگردانش در بازی ایران و مراکش خاطرنشان کرد: بیرانوند و امیری از بهترین‌های تیم ملی بودند. همین طور ابراهیمی و چشمی که این مسئله نشان می‌دهد بازیکنان لیگ بهترین‌های تیم ملی بودند. در کل به نظر من بیرانوند بهترین بازیکن میدان بود.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا موافق است ریکاوری‌های ملی‌پوشان تیم‌های لیگ در پایان هر هفته تاثیر خیلی خوبی داشته است؟ گفت: بله همین طور است که شما می‌گویید.