تاریخ : 1397,پنجشنبه 07 تير01:05
کد خبر : 270717 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری ترم تابستانی دانشگاه سیستان به صورت حضوری

مسئول روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ترم تابستانی دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: زمان امتحانات ۳ تا ۸ شهریورماه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، عباس صالحی کیا، مسئول روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه زمان ارائه دروس ترم تابستانی در این دانشگاه از ۲ تا ۹ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: زمان انتخاب واحد ۱۱ و ۱۲ تیرماه و شروع کلاس‌ها ۱۶ تیرماه است.

وی با بیان اینکه کلیه کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: پایان کلاس‌ها ۲۵ مرداد  و امتحانات ۳ تا ۸ شهریور برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به شهریه ثابت کلاس‌ها گفت: شهریه ثابت ۱۵۰۰۰۰۰ ریال و شهریه متغیر دروس عمومی به ازای هر واحد ۳۵۰۰۰۰ ریال، شهریه متغیر دروس پایه نظری به ازای هر واحد ۴۵۰۰۰۰ ریال است.

صالحی کیا با بیان اینکه دانشجویان از استان‌های دیگر نیز برای ترم تابستان در این دانشگاه حضور دارند، تصریح کرد: در این دانشگاه امکانات رفاهی نظیر خوابگاه، سلف سرویس و وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب در ترم تابستان به دانشجویان ارائه نمی‌شود.