تاریخ : 1397,یکشنبه 10 تير13:50
کد خبر : 271097 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

یک مقام مسئول خبر داد:

کلاس‌های واحد تهران مرکز از مهرماه در سوهانک برگزار می‌شود

مدیر کارگروه جابجایی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی به سوهانک گفت: از ابتدای مهر ۹۷ کلاس‌ها در محل جدید دانشگاه واقع در سوهانک برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا تجلیل گفت: تا پایان تیرماه همه برنامه‌های ترم جاری طبق روال گذشته انجام می‌شود و دانشجویان برای امتحانات، نتایج و... به دانشکده‌های خود مراجعه خواهند کرد و تغییری در این زمینه نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ترم تابستانی در دو گروه درس‌های عمومی و علوم پایه این واحد دانشگاهی صرفا در دو مجتمع ولیعصر(عج) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود.

مدیرکارگروه جابه جایی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز اظهار داشت: همه دانشجویان دانشکده‌های مختلف تهران ‌مرکز برای گذراندن ترم تابستانی به این دو مجتمع مراجعه می کنند.

تجلیل افزود: از شهریور ۹۷ برنامه جابه‌جایی این واحد دانشگاهی عملیاتی می شود و دانشجویان به مجتمع ولایت سوهانک منتقل خواهند شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای مهرماه نیز کلاس‌ها در محل جدید واقع در سوهانک برگزار می شود.

معاون عمرانی واحد تهران‌مرکزی گفت: محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در زمان‌بندی مقرر اعلام می شود و احتمالاً در مجتمع ولایت خواهد بود. دانشجویان ترم‌های گذشته نیز از طریق سایت و به صورت غیرحضوری ثبت نام خواهند کرد.

تجلیل عنوان کرد: ۹ دانشکده به مجتمع سوهانک منتقل خواهد شد که شامل دانشکده‌های مدیریت، اقتصاد و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی، رسانه و ارتباطات، زبان، تربیت بدنی، علوم اجتماعی و هنر است.

وی گفت: به دلیل اینکه برخی زیرساخت‌های دانشکده هنر مانند پلاتوهای نمایش، آتلیه‌ها و فضاهای اختصاصی آن هنوز آماده نیست، تنها دانشجویان ورودی جدید به مجتمع سوهانک منتقل می شوند و دانشجویان فعلی در همان محل سابق باقی خواهند ماند.