تاریخ : 1397,شنبه 30 تير22:34
کد خبر : 274091 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

حسینی هم به ترابوزان می‌پیوندد

سایت «hurriyet» خبر داد که مدافع استقلال فردا به استانبول می آید تا قراردادش را رسما با باشگاه ترابزون اسپور امضا کند.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از 90، سایت "حریت" امروز در خبری نوشت: باشگاه ترابزون اسپور دوباره پرونده جذب مجید حسینی که خیلی طولانی شد را باز کرد. رئیس باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد که مجید حسینی در یک قدمی انتقال به این باشگاه قرار دارد و پس از برکناری رئیس باشگاه استقلال، ترابزون اسپور با حسینی دوباره تماس گرفت و در نهایت باشگاه ایرانی با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار رضایتنامه جدایی اش را صادر کرد.

مدافع ۲۲ ساله ایرانی فردا ساعت ۱۸ به وقت محلی به استانبول می رسد تا جلسه ای را با احمد اوغلو، رئیس باشگاه برگزار می کند. اگر اتفاق خاصی در این جلسه نیفتد، حسینی قراردادی ۳ ساله با باشگاه امضا خواهد کرد.

این‌ اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که حسینی که در زمان افتخاری به توافقاتی با باشگاه استقلال رسیده بود تا لیگ هجدهم را نیز برای این تیم تهرانی توپ بزند. با رفتن افتخاری نظرش دوباره تغییر کرد و می‌خواهد فصل بعد را در ترکیه بازی کند و هم بازی وحید امیری در ترابوزان اسپور شود. قرار است در صورت موفقیت حسینی در تست‌های پزشکی امروز (شنبه) این باشگاه ترکیه‌ای، این مدافع جوان فردا قراردادش را با این تیم امضا کند.

افتخاری در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها اعلام کرده بود که حسینی حتی حاضر نیست با مبلغی بیش از دو برابر قرارداد فصل گذشته خود با استقلال تمدید کند و دوست دارد در فوتبال اروپا به ماجرا جویی خود ادامه دهد.

این سایت ترکی ادامه داد: وحید امیری دیگر بازیکن ایرانی که پس از گذراندن تست پزشکی خود با ترابزون اسپور قراردادی ۲ ساله امضا کرد. قرار است امروز ساعت ۱۱ به وقت محلی جلسه معارفه اش برگزار شود.