تاریخ : 1397,دوشنبه 15 مرداد18:13
کد خبر : 276508 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نحوه تامین بودجه خط ۷ مترو

امام در خصو ص تأمین بودجه‌های مترو گفت: قرار است بودجه‌ها از محل اوراق مشارکت باشد که البته قدری کار به کندی انجام می‌شود،‌ امیدواریم تا پایان مردادماه ۷۰۰ میلیارد تومان از این اوراق مشارکت که بانک عامل آن بانک شهر است عملیاتی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی امام با اشاره به بازگشایی مجدد خط ۷ مترو با ۵ ایستگاه گفت:‌ این ۵ ایستگاه وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه در حال تکمیل فاز بعدی خط ۷ هستیم، گفت: بخش دوم با ۷ ایستگاه تا قبل از دهه فجر به بهره برداری می‌رسد. شهردار تهران وعده دهه فجر را داده و ما تلاش می‌کنیم زودتر از موعد این اتفاق رخ دهد. 

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در خصوص ۷ ایستگاه که قرار است به زودی افتتاح شود، گفت:‌ ۵ ایستگاه در محدوده شرقی خط ۷ شامل بسیج، آهنگ، مولوی، محمدیه و هلال احمر است و دو ایستگاه در بخش شمالی شامل تربیت مدرس و میدان صنعت آماده بهره‌برداری می شود.

وی در خصو ص تأمین بودجه‌های مترو گفت: قرار است بودجه‌ها از محل اوراق مشارکت باشد که البته قدری کار به کندی انجام می‌شود،‌ امیدواریم تا پایان مردادماه ۷۰۰ میلیارد تومان از این اوراق مشارکت که بانک عامل آن بانک شهر است عملیاتی شود.