تاریخ : 1397,دوشنبه 15 مرداد18:49
کد خبر : 276518 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سندرز:

ترامپ بیمارگونه دروغ می‌گوید

سناتور آمریکایی: ترامپ به شکلی بیمارگونه دروغ می‌گوید و رای دهندگان طبقه کارگر را با سخنان دروغ خود فریب داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برنی سندرز سناتور آمریکایی طی سخنانی در یک گردهمایی انتخاباتی در دیترویت ایالت میشیگان به شدت از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت: ترامپ به شکلی بیمارگونه دروغ می گوید و رای دهندگان طبقه کارگر را با سخنان دروغ خود فریب داده است.

سندرز که شب گذشته در حمایت از عبدالسید نامزد حزب دموکرات در انتخابات فرمانداران ایالتی در ایالت میشیگان سخن می گفت با اشاره به تلاشهای ترامپ در جهت لغو قانون خدمات درمانی دوره ریاست جمهوری باراک اوباما موسوم به «اوباما کر» و قوانین مالیاتی دیگر که به گفته وی به نفع ثروتمندان آمریکایی تمام شده است تاکید کرد : ما به فرماندارانی مانند عبدالسید نیاز داریم تا در برابر طمع ورزی و دروغگویی های بیمارگونه ترامپ بایستند ، ما به فرماندارانی نیاز داریم تا به همه مردم این کشور یادآوری کنند وقتی ترامپ به میشیگان آمد به مردم این ایالت و مردمان دیگر ایالتهای آمریکا قول داد برای همه مراقبت های بهداشتی و درمانی فراهم کند . ولی وی فقط دروغ گفت و دروغ گفت.

سندرز همچنین با اشاره به شعارهای انتخاباتی عبدالسید مانند مقابله با نابرابری درآمدها و فساد در عرصه سیاست افزود : آنچه من می دانم و همه شما می دانید این است که تغییرات واقعی همیشه باید ریشه ای باشد.