تاریخ : 1397,دوشنبه 29 مرداد01:10
کد خبر : 278635 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مخالفت فرمانداری ساری با برگزاری تجمع دانشجویی در حمایت از قوه قضائیه

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران گفت: در راستای حمایت از قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، از فرمانداری ساری درخواست مجوز برای برگزاری تجمع دانشجویی کردیم که با این تجمع موافقت نشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا فتحی مظلوم، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به نامه اخیر ریاست قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب در خصوص پیشنهاد تشکیل دادگاه مستقل برای مبارزه با فساد اقتصادی بیان داشت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در راستای حمایت از قوه قضائیه در برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی، طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان ساری خواستار صدور مجوز تجمع دانشجویی در چهارچوب مُرّ قانون در مقابل دادگستری استان مازندران واقع در شهرستان ساری شد که در روز شنبه مورخ ۲۷ مرداد ماه۹۷، شورای تامین فرمانداری ساری با این تجمع موافقت نکرد.

فتحی مظلوم مطرح کرد: هدف این تجمع دانشجویی، حمایت از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد عادلانه با مفسدین اقتصادی و همچنین حمایت از قوه قضائیه در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در ادامه گفت: انتظارداریم با توجه به دغدغه ملت شریف ایران و همچنین تاکید مقام معظم رهبری به موضوع شنیده شدن حرف ها، دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویی و توجه به دانشجویان، مسئولان از ندای حق طلبی دانشجویی استقبال کنند!

وی در خاتمه تاکید کرد: امید است همانگونه که رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند، با مفسدین اقتصادی سریع و عادلانه برخورد شود و قوه قضئییه با بال‌های عدالت خود، بدور از در نظر گرفتن رابطه ها، عدالت اجتماعی را در جامعه حاکم کند.


کد خبرنگار : 38