تاریخ : 1397,پنجشنبه 15 شهريور18:19
کد خبر : 281002 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس:

دولت اقلام انبارهای پلمب شده محتکران را روانه بازار کند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها گفت: دولت باید کالاهای محتکرشده را سریعاً جهت تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی وارد بازار کند و نباید انبارها را پلمب کرد و دست روی دست گذاشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به اقدام بازرسان در پلمب انبارهای احتکار کالاها در سراسر کشور اظهار داشت: کالاهایی که توسط تعزیرات حکومتی و دولت کشف و ضبط شده است باید با قید فوریت برای آن حکم صادر شده و روانه بازار شود.

وی با انتقاد از افراد سودجو و محتکر در شرایط اقتصادی و معیشتی کنونی مردم افزود: مجلس به‌زودی به مسئله انبارهای احتکارشده ورود کرده و با تذکر و اخطار به دولت، دولت را ملزم به ساماندهی بازار می‌کند؛ چرا که دولت اگر انبارهای کالاهای احتکارشده را روانه بازار نکند و آن را نگهداری کند خود محتکر است.

نماینده رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بین کالاهای احتکارشده کالاهایی همچون مواد غذایی وجود دارد که جزو مواد فاسدشدنی است و باید سریع‌تر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اختیار مردم قرار بگیرد.