تاریخ : 1397,سه شنبه 20 شهريور17:41
کد خبر : 281634 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

طهرانچی:

حجت‌الاسلام محمدیان سلامت خود را برای دانشجویان به خطر انداختند

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: حجت الاسلام محمدیان دانشگاه آزاد را که با نهاد رهبری در دانشگاه‌ها فاصله داشت آشتی دادند و حتی سلامتی خودشان را برای به ثمر نشستن این هدف به خطر انداختند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدمهدی طهرانچی، سرپرست دانشگاه آزاد در مراسم تودیع و معارفه مسئولان نهاد دانشگاه‌ها که امروز در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: بی شک به اعتراف دشمنان علم در ایران اسلامی مایه اقتدار شده آنچه که حاصل شده مرتبط است با رویکردی که پس از انقلاب اسلامی معمار کبیر انقلاب بنیان گذاری کرد و توسط حضرت آقا ادامه یافت.

وی گفت: اگر امروز ما به دانشگاه هایمان می‌بالیم و جزو ۱۰ کشور اول دنیا در جمعیت دانشجویی هستیم و در شتاب علمی علمدار بودیم این نگاه پایه گذار این حرکت شد و نقش نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را نمی‌توان منکر شد.

وی افزود: آنچه که در یک سال و نیم توفیق در حضور حجت الاسلام محمدیان داشتیم سلوک مهربانانه ایشان بود که با دانشجویان ارتباط خوبی داشت و دانشجویان را دوست می‌داشتند.

طهرانچی یادآور شد: حجت الاسلام محمدیان برای مهربانی مجاهدت‌ها و تلاش‌های زیادی کردند گاهی یک تنه برای اینکه در ثبت در تاریخ بشود مجاهدانه تلاش کردند و کوتاه نیامدند و دانشگاه آزاد را که با نهاد رهبری در دانشگاه‌ها فاصله داشت آشتی دادند و با تک تک دانشجویان رابطه خوبی داشتند و حتی سلامتی خودشان را برای به ثمر نشستن این هدف به خطر انداختند.