تاریخ : 1397,سه شنبه 17 مهر18:37
کد خبر : 285626 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

۲۰ روز از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست قایقرانی گذشت

مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی‌های آسیایی برگزار شود که با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی‌های آسیایی برگزار شود که با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی 12 مردادماه به پایان رسید. غلامرضا امینی همراه فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر کاندیداهای ریاست فدراسیون قایقرانی هستند. با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها همچنین بازنشسته بودن غلامرضا امینی، حضور مجدد وی در انتخابات و فدراسیون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان 20 روز پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در این باره گفت: انتخابات فدراسیون قایقرانی هم به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان با مشکل مواجه شد و باید در مورد آن تدبیر کنیم. احتمالاً ثبت‌نام مجدد برگزار خواهد شد و برای این فدراسیون سرپرست انتخاب می‌کنیم.

حالا و در حالی که دو ماه از پایان دوره ریاست امینی و همچنین بیش از دو هفته از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی گذشته هنوز خبری از سرپرست جدید فدراسیون وجود ندارد. امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم اعلام کرد که هر زمان با او تماس بگیرند که باید با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها کنار برود، 5 دقیقه بعد استعفای خود را اعلام می‌کند. حالا با توجه به اعلام آمادگی امینی و اینکه ظاهرا وی قصد ماندن در هر شرایطی و ایجاد مشکل برای وزارت ورزش را ندارد به نظر می‌رسد که باید هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

به هر حال فرصت دو ماهه وزارت ورزش برای اجرای قانون به پایان خواهد رسید و مسئولان وزارت ورزش کم کم باید اقدامات اساسی خود را برای فدراسیون‌های کم‌دردسر آغاز کنند تا فرصت کافی برای سر و کله زدن با روسایی که قصد ماندن دارند را داشته باشند.