تاریخ : 1397,یکشنبه 06 آبان05:55
کد خبر : 288195 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

انصاری مقدم:

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دانشجوی بدون خوابگاه ندارد

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۰۰ درصد دانشجویان متقاضی را در این خوابگاه‌ها اسکان داده‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علیرضا انصاری مقدم، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به برنامه ریزی مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت خوابگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید، گفت: این دانشگاه دارای ۷ خوابگاه پسرانه و ۴ خوابگاه دخترانه با ظرفیتی حدود ۲ هزار نفر است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۰۰ درصد دانشجویان متقاضی را در این خوابگاه‌ها اسکان داده ایم.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: انجام بهسازی، بازسازی و زیباسازی برخی خوابگاه‌ها در ایام تابستان و خرید و نصب لوازم جدید به خصوص جهت آشپزخانه‌های خوابگاهی از جمله اقدامات مهم برای استفاده از خوابگاه‌ها بود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تلاش است تا با استفاده مطلوب از امکانات و فضا‌های موجود، امکان اسکان را برای تمامی دانشجویان متقاضی ایجاد کند تا این عزیزان متحمل هزینه و دیگر مشکلات ناشی از اسکان در سطح شهر نشوند.

انصاری مقدم با اشاره به وجود کمبود‌هایی که در زمینه تامین امکانات رفاهی، میادین و اماکن ورزشی وجود دارد خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای اصلاح سرانه هزینه دانشجویی به کار بسته ایم و امیدواریم تا با تامین اعتبارات لازم بتوانیم برای تسریع در تامین این تجهیزات توفیق پیدا کنیم.