تاریخ : 1397,پنجشنبه 08 آذر02:22
کد خبر : 292266 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

اختلال در سامانه ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات

شرکت مخابرات ایران از بروز اختلال موقت در سامانه نرم‌افزاری CRM_ADSL (مدیریت ارتباط با مشتریان اینترنت) در ۲۵ منطقه مخابراتی کشور خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شرکت مخابرات ایران، با توجه به لزوم انتقال سامانه نرم‌افزاری CRM_ADSL متمرکز شرکت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ تا ۸ صبح روز جمعه نهم آذرماه ۱۳۹۷، سامانه CRM متمرکز، قطع و از دسترس خارج خواهد شد.

با توجه به لزوم انجام عملیات دان تایم (Downtime) ، در مدت‌زمان یادشده، امکان فروش سرویس جدید، تمدید یا شارژ وجود نخواهد داشت، اما هیچ اختلالی در سرویس مشتریان شرکت ایجاد نمی‌شود.

عملیات Downtime به‌منظور ارتقای سامانه CRM متمرکز شرکت مخابرات ایران، در ۲۵ استان شامل استان‌های خراسان شمالی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان، همدان، ایلام، مازندران، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، گلستان، هرمزگان، اردبیل، کرمان، گیلان، یزد، خوزستان، البرز، قم، قزوین، سمنان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی اجرا می‌شود.