تاریخ : 1397,سه شنبه 13 آذر11:46
کد خبر : 292861 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

رابطه توشاک با تراکتور ادامه دارد!

جان توشاک سرمربی ایرلندی سابق تراکتورسازی علیرغم کناره گیری از این تیم با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه در ارتباط است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی، بر اساس شنیده‌ها، جان توشاک همچنان با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در ارتباط است و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند. توشاک گفته اگر تراکتورسازی قهرمان شود، در صورت امکان به ایران سفر می‌کند تا در جشن قهرمانی تیمی که ابتدای فصل به عنوان سرمربی هدایتش را برعهده داشت، ولی پس از چند هفته به صورت توافقی تصمیم به جدایی از آن گرفت، حضور داشته باشد.

گفتنی است او پس از اینکه نتوانست نتایج مطلوبی با تیم بگیرد و با اشکان دژاگه هم دچار مشکل شد، در نهایت تصمیم گرفت به یکباره ایران را ترک کند.