تاریخ : 1397,دوشنبه 19 آذر21:51
کد خبر : 293810 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

زاهدی: ترک میزهای اداری روحیه جهادی می‌طلبد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه دشمن از نقاط ضعف کشور بهره‌برداری سیاسی کرده و آنها را شانتاژ خبری می‌کند گفت: مسئولان باید با روحیه جهادی در جهت برطرف کردن مشکلات مردم فعالیت کنند و لازمه این روحیه جدا شدن از میزهای مدیریتی است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، محمدمهدی زاهدی امروز در آیین افتتاح دستگاه خودپرداز بانکی در روستای ده‌زیار کرمان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دستآوردهای زیادی دست یافته است اما هنوز مردم در همه نقاط از آن بهره‌مند نیستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان خود به میدان آمده تا  نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد افزود: در این شرایط وظیفه داریم تا امورات مردم در اسرع وقت پیگیری و مشکلات آنها برطرف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از نقاط ضعف کشور بهره‌برداری سیاسی کرده و آنها را شانتاژ خبری می‌کند خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند با روحیه جهادی در جهت برطرف کردن مشکلات مردم فعالیت کنند و لازمه این روحیه جدا شدن از میزهای مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه حل همه مشکلات مردم نیازمند اعتبار و بودجه نیست گفت: برای حل مشکلات مردم باید در جمع آنها حضور یافت و در میدان عمل موانع پیش رو را دید.

زاهدی با اشاره به اینکه در روستای ده‌زیار شاهد اتفاقات خوبی هستیم و مردم در این روستا مشارکت اجتماعی خوبی دارند افزود: امروز بحث تعیین تکلیف اراضی محدوده روستا برای واگذاری به جوانان در جلسه‌ای در بخشداری چترود پیگیری و ظرف یک ماه آینده این مشکل رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه روستایی مانع مهاجرت روستائیان شده و از حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند تصریح کرد: روستاها باید در اولویت توسعه باشند و مجلس در این زمینه مصوبات خوبی داشته است.