تاریخ : 1397,پنجشنبه 29 آذر01:06
کد خبر : 294994 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ارومیه:

اهتمامی برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی ارومیه در مورد طرح رتبه بندی معلمان نامه‌ای به نماینده مردم ارومیه در مجلس شواری اسلامی نوشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای بهادری
نماینده محترم مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل مطهرش ما بسیجیان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی بر خود فرض می‌دانیم که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطالبات جامعه معلمان و دانشجو معلمان استان را به استحضار شما نمایندگان منتخب برسانیم تا ان شاالله با پیگیری شما زمینه اجرای کامل آن و کسب رضایت این قشر تاثیرگذار جامعه فراهم آید.

همان گونه که مستحضرید طرح رتبه بندی معلمان که یکی از موارد مطرح شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش (راهکار ۱۰/۲) و برنامه ششم توسعه است توسط وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده است، اما متاسفانه شاهد آنیم که به دلیل برخورد با فصل بودجه در روند طولانی تصویب که در پی این طرح است اهتمامی برای اجرای آن وجود ندارد از شما خواستاریم با مطالبه جدی از دولت برای تصویب و ارسال این طرح به مجلس شرایط را برای تصویب و تخصیص و پیش بینی اعتبار در بودجه سال ۱۳۹۸ فراهم کنید.

ضمنا ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ارومیه از حضرتعالی تقاضا داریم این دانشگاه را مورد توجه ویژه قرار دهید و شرایط لازم جهت دیدار حضوری و شنیدن دغدغه‌های این قشر را فراهم بیاورید.


کد خبرنگار : 38