تاریخ : 1397,سه شنبه 04 دي06:53
کد خبر : 295602 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تریبون‌های آزاد دانشجویی در دانشگاه‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی در دانشگاه‌های استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ الهام آزادزاده، مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: یکی از عناصر محوری در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن و همچنین در تداوم آن جوانان بوده‌‍اند و در این زمینه جنبش دانشجویی نقش اساسی ایفا کرده است و این تاثیرگذاری همواره باید تداوم داشته باشد.

آزادزاده ادامه داد: با توجه به پتانسیل دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته جامعه و لزوم گفتمان سازی در دانشگاه‌ها و تبادل نظرات و اطلاعات، برگزاری چنین برنامه‌هایی بویژه در مناسبت‌های ارزشی مانند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موثر خواهد بود. در این راستا فعال شدن بیشتر دانشجویان در مسائل جامعه و آگاهی و برخورداری از نگاه عالمانه و منتقدانه نسبت به وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور ضروری است که برگزاری چنین برنامه‌هایی فضایی برای بیان آرا و اندیشه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا و با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم برنامه برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی با موضوع انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان تدوین شده است که با همکاری صدا و سیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: این برنامه از روز سه شنبه ۴ دی ماه ۹۷ آغاز و به صورت سلسله‌ای در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.


کد خبرنگار : 38