تاریخ : 1397,سه شنبه 18 دي14:33
کد خبر : 297553 - سرویس خبری : خبرنامه

قیمت رپورتاژ آگهی در «خبرنامه دانشجویان ایران»

این نوع از تبلیغ در واقع به صورت غیر مستقیم است و مخاطبان توجه بیشتری نسبت به تبلیغ مستقیم به آن می کنند و درصد تاثیرگذاری آن نسبت به سایر روشها بالاتر است. رپورتاژ برای آنکه بهره وری مناسب و بازدید بالاتری در سایتها و خبرگزاری ها داشته باشد باید علاوه بر اینکه متن جذاب و کاربردی داشته باشد، از تیتر مناسب و جذاب و عکسهای مرتبط داشته باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: از موثرترین روشهای معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات شرکتها و بهبود رتبه گوگل سایتها استفاده از رپورتاژ آگهی است.از این رو وبمسترها و متخصصین سئو برای تصاحب جایگاه صفحه اول گوگل ازاین روش بسیار استفاده می کنند. repotrage واژه ای فرانسوی است و معنای آن گزارش است و در فارسی با دو روش رپورتاژ و یا رپرتاژ نوشته می شود. برای معرفی برندها و اشخاص، می توان گزارشی از موضوع تهیه کرد و یا اینکه با افراد مصاحبه انجام داد و به صورت یک خبر تبلیغاتی در سایتهای خبری و یا شبکه های اجتماعی منتشر کرد.این روش از تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی در سراسر دنیا و توسط برندهای مطرح برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات بسیار مرسوم است. این نوع از تبلیغ در واقع به صورت غیر مستقیم است و مخاطبان توجه بیشتری نسبت به تبلیغ مستقیم به آن می کنند و درصد تاثیرگذاری آن نسبت به سایر روشها بالاتر است. رپورتاژ  برای آنکه بهره وری مناسب و بازدید بالاتری در سایتها و خبرگزاری ها داشته باشد باید علاوه بر اینکه متن جذاب و کاربردی داشته باشد، از تیتر مناسب و جذاب و عکسهای مرتبط داشته باشد.

در این بین خبرنامه دانشجویان ایران به عنوان یکی از پایگاه های خبری برتر کشور در رتبه بندی های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دارا بودن قدرت رپورتاژی در بین رسانه های خبری می تواند بستری مناسب برای تبلیغات و آگهی محصولات و خدمات شما باشد.

قیمت هر رپورتاژ آگهی: 400.000 تومان
 محدودیت لینک: 3 لینک
محدودیت عکس: 3 عکس
بدون محدودیت متن

برای اطلاع از تعرفه های بنری و دیگر جزئیات با شماره ذیل تماس حاصل کنید.

02188829275
9370748550


کد خبرنگار : 16