تاریخ : 1397,سه شنبه 25 دي13:07
کد خبر : 298469 - سرویس خبری : خبرنامه

تمدید فراخوان جشنواره داستان کوتاه جهادی

وی ضمن اشاره به اهمیت داستان کوتاه در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی مانند ، اصلاح سبک زندگی ، روحیه جهادی ، مبانی و معارف دینی و انقلابی و... بیان نمودکه: ما اعتقاد داریم که باید آثار و پیام های روحیه جهادی و سبک زندگی جهادی را از بین خدمت رسانان جهادی به سطح جامعه آورده و با قالب هایی زیبا و گیرا و صادقانه مطرح نماییم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فراخوان جشنواره ملی داستان کوتاه جهادی تمدید شد.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه جهادی پ با اشاره به اینکه این جشنواره ادبی با هدف تقویت و اشاعه ی فرهنگ جهادی و روحیه خدمت برگزار می شود ، افزود : با توجه به تاکیدات مکرّر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به نیازهای اساسی کشور از جمله: روحیه جهادی ، مدیریت جهادی و خدمت رسانی جهادی، همچنین کارآمدی و تأثیرگذاری عمیق ابزار ادب و هنر ، این جشنواره به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ، با همکاری نهادهایی از جمله سازمان بسیج سازندگی و سازمان تبلیغات اسلامی ، در اسفندماه برگزار می گردد.

وی ضمن اشاره به اهمیت داستان کوتاه در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی مانند  ، اصلاح سبک زندگی ، روحیه جهادی ، مبانی و معارف دینی و انقلابی و... بیان نمودکه: ما اعتقاد داریم که باید آثار و پیام های روحیه جهادی و سبک زندگی جهادی را از بین خدمت رسانان جهادی به سطح جامعه آورده و با قالب هایی زیبا و گیرا و صادقانه مطرح نماییم.

آزادی ضمن دعوت از کلیه نویسندگان ، طلاب ، دانشجویان و گروه های جهادی و محرومیت زدایی، اعلام کرد :موضوعات آثار این جشنواره شامل 5 عنوان: حرکت های جهادی و خدمت‌رسانی، ایثارگران و شهدای جهادی (در عرصه خدمت‌رسانی و دفاع از حرم)، مبلغین جهادی ، سبک زندگی جهادی، و مدیریت جهادی می باشد.

همچنین ساسان ناطق ،دبیر علمی جشنواره داستان کوتاه جهادی، ضمن اشاره به اهمیت ورود نویسندگان در این جشنواره ، گفت : امیدواریم که همه نویسندگان ، با احساس تکلیف و تعهد و مسئولیت ، در این جشنواره شرکت نموده و توجه داشته باشند که این جشنواره ، صرفا یک مسابقه ادبی نیست ،بلکه یک حرکت جریان ساز است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار با توجه به گستردگی و استقبال مخاطبین ، تا 10 بهمن ماه تمدید شده است، اعلام کرد : علاقمندان می توانند آثار خودشون را در درگاه اینترنتی  www. irjhd.ir بارگزاری کنند یا به ایمیل info@irjhd.ir یا کانال تلگرام و سروش Irjhd  ارسال کنند.

ناطق نکاتی را در مورد داوری آثار اعلام نمود :
- شرکت برای عموم آزاد است .(بدون محدودیت سنی ، جغرافیایی و...)

-آثار حتما باید به همراه نام اثر، نام صاحب اثر، نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ارسال شود.

-آثار ارسالی نباید در هیچ کتابی منتشر شده و یا در مسابقه‌ای برگزیده شده باشد.

- حداقل تعداد کلمات هر داستان 500 کلمه و حداکثر 2000 کلمه است.

- هر نویسنده می‌تواند در هر بخش حداکثر با یک اثر شرکت کند.


کد خبرنگار : 84