تاریخ : 1397,دوشنبه 01 بهمن16:53
کد خبر : 299186 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

در خردادماه ۹۷؛

نامه خصوصی جنبش عدالتخواه دانشجویی به بنیاد مستضعفان

در بخشی از این نامه آمده است: احتراما به استحضار می‌رساند پس از انتشار اخبار مربوط به ویلای لواسان که در اختیار یک مقام سابق نظامی قرار گرفته بود، بحمدالله این ویلا با تلاش دانشجویان، فشار افکار عمومی و اقدام مراجع ذی صلاح امروز تخلیه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای از رئیس سازمان بنیاد مستضعفان خواست تا ظرف دو هفته لیست اشخاص حقیقی که املاک مصادره‌ای این بنیاد را تصرف کرده اند جهت شفاف سازی افکار عمومی، منتشر کنید.

متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

سلام علیکم
احتراما به استحضار می‌رساند پس از انتشار اخبار مربوط به ویلای لواسان که در اختیار یک مقام سابق نظامی قرار گرفته بود، بحمدالله این ویلا با تلاش دانشجویان، فشار افکار عمومی و اقدام مراجع ذی صلاح امروز تخلیه شد.

در همین زمینه و طی این چند روز بسیاری از مردم در تماس با این تشکل، اخبار غیررسمی در خصوص املاک مصادره‌ای بنیاد مستضعفان را ارائه نمودند که گویا تعدادی از املاک آن نهاد نیز در اختیار اشخاص حقوقی ذی نفوذ قرار دارد و تقاضای پیگیری این موارد را از جنبش عدالتخواه دانشجویی داشتند؛ لذا با توجه به موارد فوق خواهشمند است لیست اشخاص حقیقی که املاک مصادره‌ای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را تصرف کرده اند را جهت شفاف سازی افکار عمومی، ظرف مدت دو هفته منتشر نمایید.

همچنین این سوال نیز باید پاسخ داده شود که اموال مذکور بر طبق چه سازوکاری به افراد واگذار گردیده است؟

امید است با اقدام قاطع جنابعالی نیازی به ورود مصداقی و رسانه‌ای جنبش دانشجویی در این خصوص نباشد.