تاریخ : 1397,یکشنبه 14 بهمن04:26
کد خبر : 300768 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش یک تشکل دانشجویی به حقوق ۱۹ میلیونی سعیدی‌کیا

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری خواست به اظهارات مدیران بنیاد مستضعفان ورود کرده و با این مدیران برخورد کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای حسین فدایی
مسئول محترم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری

سلام علیکم

با احترام، همانگونه که مستحضر هستید در روز‌های اخیر اظهارنظر رئیس بنیاد مستضعفان، جناب آقای سعیدی کیا، درباره حقوق و دریافتی ماهانه شان مبنی براینکه از ۱۰ تا ۱۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، حقیقتا مایه تعجب و البته ناراحتی همه دوست داران انقلاب اسلامی و تولید یک خوارک خبری دیگری برای ضدانقلاب بود.

باز هم متأسفانه یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد مستعضفان، جناب آقای رفیق دوست هم در اظهاراتی تقریبا مشابه از گرفتن حقوق ۱۹ میلیونی دفاع کرده اند و از خودروی چندصد میلیونی خودشان گفته اند!

متاسفانه شاید بنیاد مستضعفان در چند سال اخیر وارد حوزه ساخت و ساز‌ها و تصدی گری‌ها و بنگاه داری‌ها و بانکداری‌های بی ارتباط با علت وجودی خود شده باشد.

ما از جنابعالی به عنوان مسئول محترم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تقاضا داریم که ضمن ورود سریع و جدی، با کسانی که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را از هدف‌های والایش دور ساخته اند و به گرفتن حقوق‌های ۱۰ تا ۱۹ میلیونی عادت کرده اند، قاطعانه برخورد قانونی صورت پذیرد.

توفیق جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

محمدرضا مختاری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک


کد خبرنگار : 38