تاریخ : 1397,دوشنبه 15 بهمن13:17
کد خبر : 300971 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

توضیح معاون دانشگاه تهران درخصوص تخلیه خوابگاه‌های متاهلی

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درخصوص شرایط تخلیه خوابگاه های متاهلی در این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حسن به نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ممکن است در خوابگاه های متاهلی این دانشگاه یک فارغ التحصیل وجود داشته باشد اما این امر به معنای این نیست که برخی از ظرفیت های خوابگاه های متاهلی این دانشگاه در اختیار فارغ التصحیلان است.

وی افزود: دانشجویانی که در خوابگاه متاهلی اسکان دارند پس از فارغ التحصیلی باید خوابگاه را تخلیه کنند که روند اجرای این امر با حضور حراست و اداره کل خوابگاه ها انجام می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: اینکه در برخی موارد دیده می شود یک دانشجوی فارغ التحصیل همچنان در خوابگاه متاهلی اسکان دارد به این دلیل است که ممکن است هماهنگی ها برای تخلیه خوابگاه توسط دانشجو کمی زمان بر باشد.

به نژاد خاطرنشان کرد: برخی از دانشجویان ساکن در خوابگاه های متاهلی نیز در انتظار دفاع هستند که این افراد همچنان دانشجو به شمار می روند و اسکان آنها در خوابگاه مشکلی ندارد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر معضلاتی درخصوص تخلیه خوابگاه های متاهلی در این دانشگاه وجود دارد که در جلسات مختلف به دنبال برنامه ریزی برای حل آنها هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: این دانشگاه ۵۰۰ خوابگاه متاهلی دارد که در مجموع می توان گفت دانشگاه تهران بیش از ۵۰ درصد خوابگاه های متاهلی دانشگاه های کل کشور را به خود اختصاص داده است.

به نژاد گفت: درحال حاضر بسیاری از دانشگاه های کشور خوابگاه های متاهلی ندارند.